Regulamin Salonu Kosmetycznego LES PERLES
Szanowni Klienci!
W trosce o bezpieczeństwo i zdrowie Wasze i naszych pracowników, a także w celu stałego
podwyższania jakości świadczonych usług prosimy o zapoznanie się z regulaminem świadczenia
usług kosmetycznych w naszym salonie przed przystąpieniem do korzystania z nich .
Salon Kosmetyczny LES PERLES powiązany ze stroną
internetową www.lesperles.pl właścicielem firmy jest Kalińska Urszula i Zielińska Katarzyna
NIP: 6762550423 REGON: 380344788 e mailsalon@lesperles.pl , fb les perles Kraków Beuty
Space
Klienci Salonu Kosmetycznego LES PERLES są zobowiązani do zapoznania się z regulaminem
świadczenia usług przed rozpoczęciem zabiegu oraz do przestrzegania jego postanowień.
Skorzystanie z oferty Salonu Kosmetycznego LES PERLES oznacza akceptację regulaminu bez
konieczności jego podpisania.
§ 1. Godziny otwarcia
1. Salon Kosmetyczny LES PERLES świadczy usługi przy ul. Św.Marka 16/5, od poniedziałku do
piątku w godzinach 10:00-20:00 oraz każdą sobotę w miesiącu 10:00-18:00. W dni świąteczne
ustawowo wolne od pracy oraz niedziele Salon jest nieczynny.
2. Zmiany w godzinach otwarcia salonu mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych od nas:
absencji pracownika lub losowych (typu: brak prądu, wody, gazu ).
§ 2. Umawianie na wizyty
1. Prosimy o szczegółowe planowanie swojej wizyty tj. zabiegu głównego i towarzyszących mu
drobnych usług takich jak: depilacja wąsika, regulacja brwi, depilacja pach, henna, ściągnięcie
hybrydy i inne. Spełnimy chętnie wszystkie życzenia pod warunkiem, że będziemy mieć
wystarczającą ilość czasu, aby następny klient nie musiał czekać. Na wizycie wykonujemy tylko
zaplanowane usługi i obsługujemy tylko zapisane osoby.
2. Wszystkie zapisy w Salonie Les Perles są potwierdzane poprzez:
a. pierwsze potwierdzenie: w dniu zapisu poprzez otrzymanie biletu zabiegowego z rozpisanym
szczegółowo planem wizyty lub jeśli ma to miejsce telefonicznie, recepcjonistka podsumowując
wizytę wymienia po kolei wszystkie usługi, które mają być wykonane, oraz potwierdza datę i
godzinę wizyty
b. drugie potwierdzenie: otrzymają Państwo SMS na 24 h przed planowaną wizytą. Jeśli już
wtedy wiedzą Państwo, że nie przyjdą – prosimy niezwłocznie odwołać wizytę telefonicznie lub
poprzez SMS zwrotny z informacją, o niemożliwości pojawienia się na wizycie, bardzo to
szanujemy i doceniamy.
§ 3. Punktualne rozpoczynanie zabiegów
W Les Perles obowiązuje plan pracy oparty o grafik. Prosimy o przybycie 5-10 minut
wcześniej, aby móc przygotować się do zaplanowanego zabiegu: wypełnić kartę, skorzystać
z szatni i toalety. Klienci umawiani są na konkretne godziny, prosimy o punktualność.
1. W wyjątkowych sytuacjach dopuszczalne jest spóźnienie klienta na zabieg bez konsekwencji
jego skrócenia, to maksymalnie 15 minut. Spóźnienie powyżej 15 minut skutkuje skróceniem
zabiegu o czas spóźnienia, a jego koszt to 100 % ceny. Spóźnianie klienta nie może przesuwać
czasu następnego zabiegu. O spóźnieniu prosimy informować telefonicznie niezwłocznie przed
planowaną godziną rozpoczęcia zabiegu.
2 .W przypadku znacznego spóźnienia (powyżej 30 minut) klient musi liczyć się z odmową
wykonania zabiegu w danym dniu i ustaleniem nowego terminu.
3. W wyjątkowych sytuacjach obsługa w Salonie Les Perles dopuszcza okres oczekiwania
klienta w poczekalni do 15 minut.
§ 4. Odwoływanie wizyt i nieprzychodzenie na umówiony termin
1. W razie rezygnacji z wizyty należy powiadomić obsługę Salonu Les Perles nie później niż 48 h
przed planowaną wizytą. Na liście rezerwowej oczekują osoby, które z chęcią przyjdą na
zwolniony termin, pod warunkiem, że ich również odpowiednio wcześniej powiadomimy.
2. Osoby, które nie szanują naszej pracy i naszego czasu, tracą przywileje zapisów
priorytetowych lub zapisów w nadgodzinach kosmetologów. Trzykrotne niezastosowanie się
do powyższych zasad skutkuje skreśleniem z listy klientów i odmówieniem wykonania
usług w Les Perles .
§ 5. Wizyty w towarzystwie
1. Na terenie Salonu Les Perles obowiązuje całkowity zakaz wprowadzania zwierząt.
2. Na terenie salonu obowiazuje całkowity zakaz palenia tytoniu.
3. Prosimy nie przychodzić na wizytę z małym dzieckiem, które może zakłócić ciszę i relaks
innych klientów oraz pracujących w skupieniu kosmetologów. W Salonie znajdują się
urządzenia i substancje niebezpieczne dla dzieci. Nie ponosimy odpowiedzialności
za pozostawienie dzieci bez opieki w salonie.
4. Za uszkodzenia bądż zniszczenia dokonane przez dzieci lub młodzież odpowiedzialność
ponoszą rodzice bądż ich prawni opiekunowie.
5. Klientka badź klient ponosi odpowiedzialność finansową za świadome uszkodzenie badż
zniszczenie wyposażenia w Salonie Les Perles.
6. Salon nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy wartościowe pozostawione w miejscach bez
nadzoru.
§ 6. Formularze, kartoteki i poufność informacji
1. Salon Les Perles działa zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Państwa dane nigdy
nie zostaną udostępnione osobom trzecim.
2. Podczas pierwszej wizyty należy wypełnić formularz zgody na przetwarzanie danych
osobowych i kartę konsultacyjną oraz zgodę na wykonanie zabiegu.
3. Danych używamy wyłącznie do kontaktu z Państwem i gwarantujemy ich nienadużywanie,
zarówno w przypadku SMS, jak i mailingu.
4. Wszystkie Państwa zabiegi są ewidencjonowane, opisane w kartotece zabiegowej i strzeżone
tajemnicą zawodową. Osoby pracujące w Salonie posiadają odpowiednią kulturę osobistą i
zapewniają całkowitą dyskrecję.
5. Formami kontaktu z Salonem są:
a. numer telefoniczny dostępny na naszej stronie internetowej, wizytówkach i
ulotkach: 577836719
b. adres e-mail: salon@lesperles.pl
6. W sprawach związanych z wizytami i zabiegami prosimy kontaktować się oficjalnymi kanałami.
Personel Salonu Les Perles nie może udostępniać prywatnych kontaktów.
§7. Bony, vouchery, zaproszenia
1. Bony, vouchery i zaproszenia dostępne w Salonie Les Perles są wydawane na okres
bezterminowy.
2. Nie ma możliwości wykorzystania bądź przywrócenia bonu, vouchera lub zaproszenia,
3. Bony, vouchery i zaproszenia nie mogą być wymienione na gotówkę.
4. Bony, vouchery i zaproszenia mogą być wykorzystanie wyłącznie przez osobę na którą
zostały wypisane lub w wyjątkowych sytuacjach mogą być przepisane na inną osobę.
5. Bony, vouchery, zaproszenia nie podlegają zwrotowi, prosimy więc o przemyślane zakupy.
6. Zgodnie z życzeniem osoba obdarowana może dopłacić do kuponu, jeżeli wartość usług z
których chce skorzystać opiewa na kwotę wyższą niż wartość kuponu.
7. Bony, vouchery, zaproszenia można wymienić na inne wybrane usługi z naszego cennika do
kwoty odpowiadającej kwocie zakupu bonu, vouchera, zaproszenia.
8. Integralną częścią bonów upominkowych jest niniejszy regulamin, podczas składania
zamówienia kupujący oświadcza, że zapoznał się z jego treścią i akceptuje go w całości .
§ 8. Reklamacje
1. W przypadku niezadowolenia z naszych usług bardzo prosimy o poinformowanie kierowniczkę
Salonu Les Perles, abyśmy mogli naprawić sytuację.
2. Bierzemy pełną odpowiedzialność za nasze działania i oferujemy jakość usługi na
najwyższym poziomie.
3. Klienci powinni zgłaszać reklamację niezwłocznie po wystąpieniu niepożądanych objawów, nie
później niż do 3 dni od wykonania zabiegu.
4. Klienci wykonujący manicure/pedicure mogą zgłaszać reklamację do 5 dni, po tym terminie nie
zostanie ona uwzględniona.
5. Wszelkie reklamacje należy składać w recepcji salonu osobiście. Dopuszcza się złożenie
reklamacji listem poleconym lub e-mailem. Podstawą do złożenia reklamacji jest dostarczenie
dowodu zakupu w postaci oryginału paragonu fiskalnego.
6. Każda reklamacja pisemna jest rozstrzygana w terminie do 30 dni.
7. W sprawach nie uregulowanych w regulaminie rozstrzygają odpowiednie przepisy Kodeksu
Cywilnego.
§9. Lista rezerwowa
1. Oferujemy możliwość wpisania się na listę rezerwową.
2. W przypadku zwolnienia terminu na dany zabieg, zawsze kontaktujemy się z pierwszą osobą
na liście.
3. Z uwagi na powyższe, prosimy, aby Państwo niezwłocznie powiadamiali obsługę Salonu Les
Perles o niemożliwości pojawienia się na wizycie. Pozwoli to na korzystanie z naszych usług
osobom oczekującym na liście rezerwowej.
§10. Zamawianie i odbiór kosmetyków
1. Zamówione kosmetyki czekają na Państwa 10 dni lub do zgłoszonego przez Państwa dnia
odbioru,
2. Produkty, które nie zostaną przez Państwa odebrane trafiają na półkę i mogą być zakupione
przez inne osoby.
3. Produkty dostępne na półce nie mogą być rezerwowane na dłużej niż 1 dzień.
4. Nie przyjmujemy zwrotów kosmetyków.
§11. Standard obsługi
1. Wszystkie procedury, zapisy oraz obsługa przed, w trakcie i po zabiegu prowadzone są z
najwyższą starannością o komfort i bezpieczeństwo klienta.
2. W Salonie Les Perles zapewniamy:
a. bezpieczny atestowany i serwisowany sprzęt i urządzenia,
b. zdezynfekowane powierzchnie i sterylne narzędzia zabiegowe,
c. profesjonalny dobór pielęgnacji domowej dla intensyfikacji efektów zabiegów,
d. ściśle wyselekcjonowany i wykształcony personel,
f. atmosferę bezpieczeństwa i opieki,
g. pełną dyskrecję i wysoką kulturę osobistą pracowników,
j. dowolną formę płatności: gotówka, blik, przelewy
k. pełną odpowiedzialność za nasze działania zabiegowe,
l. szacunek i spełnianie Państwa niestandardowych życzeń – oczywiście w miarę możliwości.
§12. Zmiany w Regulaminie
2. O wszelkich zmianach w niniejszym Regulaminie będziemy Państwa informować na
bieżąco na naszej stronie internetowej https://www.lesperles.pl Salon Les Perles zastrzega
sobie prawo do zmian w regulaminie.
3. Każdy(a) klient/ka ma prawo do wglądu do regulaminu, cennika usług i certyfikatów
uzyskanych przez pracowników gabinetu.
4. W Salonie mają zastosowanie wytyczne Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17
lutego 2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań sanitarnych jakim powinny odpowiadać
zakłady fryzjerskie, kosmetyczne, tatuażu i odnowy biologicznej.
5. Wszystkie osoby przebywające w Salonie Les Perles zobowiązane sąprzestrzegać
niniejszego regulaminu i stosować się do sugestii pracowników.
6. Niezastosowanie się klientki/a do wymagań regulaminu skutkuje wyłączeniem
odpowiedzialności Salonu Les Perles za przeprowadzony zabieg.
7. W razie wątpliwości co do zdrowia klienta pracownik może odmówić wykonania zabiegu.
8. Salon nie bierze odpowiedzialności za powikłania po zabiegu lub brak pożądanych efektów
zabiegu w przypadku nie stosowania się klienta do zaleceń pozabiegowych oraz nieodpowiedniej
pielęgnacji domowej.
Regulamin wchodzi w życie z dniem 08.07.2017 i obowiązuje do odwołania.